Targi Franczyza Expo – międzynarodowe spotkanie przedsiębiorców

2 marca 2019 odbędzie się premierowa edycja targów Franczyza Expo. Wydarzenie to odbędzie się w prestiżowej lokalizacji – galerii PGE Narodowego w Warszawie. Ta wyjątkowa lokalizacja przyciąga nowych odbiorców i szerokie grono wystawców.

Unikatowe wydarzenia towarzyszące oraz nowi odbiorcy – targi Franczyza Expo są odpowiedzią na szybkorosnący rynek franczyzowy w Polsce. Z roku na rok rośnie liczba firm powadzonych w oparciu o licencje, zwiększa się również zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców.

1 dzień, 100 konceptów franczyzowych i 3000 odwiedzających. Organizator przygotował strefę wystawienniczą oraz wydarzenia towarzyszące dla franczyzobiorców. Wśród wystawców spotkacie między innymi firmę Niezłe Bydło (srebrny sponsor targów), PZU (brązowy sponsor), Carrefour czy Carte D’Or Cafe.

Targi Franczyza 2019 to:

Strefa wystawiennicza – aż 15 sektorów franczyzowych skupionych pod jednym dachem PGE Narodowego. Na wydarzeniu będą inwestorzy z Polski i z zagranicy oraz szerokie grono franczyzodawców.

Strefa Ekspertów – to miejsce, gdzie eksperci z czołowych firm będą udzielać konsultacji z marketingu, zarządzania franczyzą, sprzedaży, prawa w biznesie i negocjacji.

Akademia Franczyzy to konferencja, gdzie liderzy franczyzy opowiedzą m.in. jakie są źródła siły i słabości w negocjacjach, jakimi kanałami dotrzeć do klientów, czy jak budować system franczyzowy.

Business Speed Dating, czyli 15 minutowe biznesowe randki między franczyzodawcą a potencjalnym franczyzobiorcą. To innowacyjna forma spotkań połączona z dedykowaną aplikacją mobilną ułatwia nawiązanie współpracy.

Networking biznesowy prowadzony przez Grzegorza Turniaka i Akademie Rekomendacji – to okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz dotarcie do nawet najtrudniejszych klientów.

Franchising Awards – prestiżowy konkurs dla franczyzodawców i sieci franczyzowych. Jury złożone z branżowych ekspertów wyłoni zwycięzców w 3 kategoriach i przyzna tytuł rekomendowanej franczyzy.

Dla franczyzodawców targi to przede wszystkim możliwość przedstawienia swojej oferty i pozyskania nowych franczyzobiorców. Jednak organizator idzie o krok dalej i proponuje więcej korzyści. Dołączenie do grona wystawców to kilka miesięcy intensywnej kampanii promocyjnej z strony organizatora oraz dotarcie do nowego grona odbiorców jeszcze przed targami. Tragi to też okazja do bezpośredniego poznania opinii klientów i zwiększenia świadomości marki wśród grupy docelowej.

Randki biznesowe są nową, skuteczną formą nawiązywania relacji już na terenie wydarzenia. Ułatwiają nawiązanie relacji i są najbardziej efektywną formą networkingu.

Wydarzenie to jest miejscem spotkań dla aktualnych liderów biznesu i najbardziej obecnych trendów w franczyzie. Więcej informacji o programie i biletach znajdziemy na www.FranczyzaExpo.pl

Podsumowując, targi Franczyza Expo to wydarzenie dla osób poszukujących pomysłu na biznes i franczyzodawców, którzy szukają nowych partnerów do współpracy, które mamy przyjemność objąć Patronatem Medialnym.

Organizatorem wydarzenia jest International Center of Events II – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo – konferencyjnej w Polsce.

Autor – Katarzyna Bogoryja-Zakrzewska – Marketing Manager Targów Franczyza Expo

Z wykształcenia i pasji marketingowiec. Bawi się promocją, testuje, analizuje i kreuje. Szuka nowych rozwiązań, lubi nieszablonowe rozwiązania. Odpowiedzialna za marketing targów biznesowych i konferencji sportowych. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa i sportów wodnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.