Jaka będzie przyszłość branży handlowej i spożywczej? Poznaj kluczowe trendy
Posted on: maj 16, 2022, by : Michał

O najważniejszych trendach i wyzwaniach stojących przed handlem detalicznym i hurtowym, branżą spożywczą i kosmetyczną oraz producentami żywności i innych wyrobów FMCG będziemy rozmawiać już 24 maja 2022 r. w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton podczas organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze kongresu Retail Trends 2022. Wydarzenie połączy w jednym miejscu i czasie doskonale znane od lat konferencje branżowe: Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej.  

Podczas tegorocznej edycji wydarzenia porozmawiamy o perspektywach dla rynku handlowego w obliczu wojny w Ukrainie, szalejącej inflacji i wciąż trwającej pandemii. Przyjrzymy się modelom biznesowym przyszłości oraz omówimy scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie. Nie zabraknie rozmów o strategiach firm, zielonej transformacji, ewolucji zachowań konsumenta, cyfrowych zakupach i wielu innych tematach istotnych dla branży retail i jej otoczenia. Goście zaproszeni na kongres postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży. 

Uczestnicy kongresu nie tylko będą mogli śledzić debaty i oglądać prezentacje w czterech salach tematycznych. W dodatkowej sali ukraińskiej pojawią się przedstawiciele największych ogólnokrajowych i regionalnych sieci sklepów oraz stacji paliw działających w Ukrainie. Do Warszawy przyjadą m.in. przedstawiciele sieci Epicentr (DIY), Sim23 (convenience store), ATB, Fozzy Group, Welyka Kieszenia, Tor-Ba, KOLO, Nasz Kraj/SPAR i WOG, którzy są zainteresowani nawiązaniem bezpośredniego kontaktu z polskimi firmami – producentami i dystrybutorami działającymi w branży FMCG. 

Kongresowi Retail Trends 2022 towarzyszyć będzie Strefa Start-upów powered by foodtech.ac, realizowana wspólnie z akceleratorem start-upów Foodtech.ac. Pokaźne grono młodych firm zaprezentuje swoje produkty i pomysły biznesowe. Strefa Start-upów to kolejny projekt będący odpowiedzią na aktualne trendy w branży spożywczej, w tym na gwałtowny wzrost wartości rynku roślinnych zamienników produktów zwierzęcych (to właśnie ten obszar działalności dominuje u przedstawicieli zaproszonych start-upów). 

Uczestnictwo w Retail Trends już zapowiedzieli uznani menedżerowie, naukowcy i praktycy biznesu. Wydarzenie będzie więc doskonałą okazją do tego, aby zaprezentować im swoje produkty i usługi oraz nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.  

W kongresie Retail Trends 2022 potwierdzili swój udział w roli prelegentów m.in.: 

– Witold Baran, Wiceprezes, Dyrektor Handlowy Netto Polska 

– Wayne Hodson, Prezes Zarządu, SPAR Polska 

– Marc Le Bozec, Managing Director, E.Leclerc Polska 

– Maciej Łukowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Biedronka 

– Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska 

– Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food 

– Victor J. Paterno, Prezes Zarządu, 7-Eleven Philippines 

– Marta Pilczuk, Managing Director, Heinz Poland 

– Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding 

– Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash 

– Ewa Tumanow, Industry Manager Retail & eCommerce CEE, Meta 

– Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska 

Z pełną listą prelegentów, a także z bogatą agendą kongresu, można się zapoznać na stronie www.retailtrends.pl

Nie zwlekaj do ostatniej chwili, lecz już dziś zarejestruj się na kongres! 

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze – wydawca magazynu „Wiadomości Handlowe” oraz branżowych portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.